Logo Music Academy Gemert
item10
gitaarbasgitaar

Tijdens de gitaarles bij Music Academy Gemert werken we aan de dingen die jij wilt leren. Wil je scheurende rocksolo’s op gitaar spelen? Wil je mooie akoestische tokkels spelen?
Wil je jezelf of anderen begeleiden? Of wil je juist funken op de basgitaar?
Alles is mogelijk bij onze gitaarlessen!

Omdat iedereen anders is en iedereen anders leert of andere dingen wil leren, wordt elke les bij Music Academy Gemert aan de wensen en behoeften van de leerling aangepast. Geen les is dus hetzelfde.

Bij gitaar en basgitaar wordt er bij beginnende jonge leerlingen nog gebruikt gemaakt van een lesmethode, aangevuld met eigen lesmateriaal aangepast aan het niveau en de interesse van de leerling.

Mogelijkheden zijn:
- elektrische gitaar
- akoestische gitaar
- basgitaar

Maar ook:
- ukelele
- mandoline

Onderwerpen die aan bod kunnen komen zijn:
* les in elke stijl: pop, rock, jazz, blues, funk, metal etc.
* soleren en improviseren
* akkoorden en voicings
* gitaartechnieken
* muziektheorie en gehoortraining
* notenschrift en/of tablatuur
* samenspel
* verdieping in sound en apparatuur (gitaar, versterker, effecten)

Wil je een gratis proefles aanvragen? Klik hier.

gratis proefles

Wil je van muziek je beroep maken?

Wij helpen je met de voorbereiding van een auditie voor een muziekopleiding (MBO, HBO).
Tijdens een intake worden je muzikale vaardigheden, kennis en ervaring beoordeeld.
Bij een positief advies gaat Bas tot aan de auditie intensief aan de slag met het lesprogramma
om je klaar te stomen voor de desbetreffende muziekopleiding. Denk aan MBO-opleidingen als
de Herman Brood Academie en Rock City instituut en HBO-opleidingen als de Rockacademie in Tilburg,
de Popacademie en het Conservatorium.

Bas is licentiehouder bij de Rockacademie. Dat betekent dat als je auditie wil doen voor de Rockacademie, voor het hoofdvak gitaar, en je hebt je voorbereiding bij Bas positief doorlopen, dan mag je de eerste auditieronde bij de toelating overslaan!

Copyright © Music Academy Gemert, 2017